اشعارمن شماره 4تو...

بدون تو چو مورو با تو شیرم         اگرباتو شوم دنیابزیریم

بگیرد گر دلم شور نگاهت             چودیوانه کنم خیره نگاهت

تمام لحظه های خوب حالم              اگر بی تو شود هردم بنالم

اگر قلبت بداند لایق این دل              شود خالی حیات من زمشکل

اگرگویی مرا دانی که مستی؟            بگویم: من عدم بودم تو هستی!  

مرا بامهر خود آرامتر ساز             مراباعشق خود یکتای دهر ساز

           شعر:سیدمحمدعلی میرامیری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 6 آذر 1390برچسب:اشعارعاشقانه ,سید محمدعلی میرامیری,ساعت 20:52 توسط بردیا آریا| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com